Summa sidvisningar

söndag 9 januari 2011

Svårt att hålla sig...

Tur att vardagen sätter igång imorgon. För då SKA jag hålla mig från godsaker.

Denna veckan har det blivit sådär. Promenaderna har endast blivit en hittills, hoppas att komma ut på en idag. Då får det bli en annan runda.
Godis har jag även stoppat i mig. Men nu är det slut. För att komma i form, behöver jag avstå från min laster.

Det är nu gäller det, jag ska fixa detta. Ni som läser denna blogg, jag behöver er hjälp med att komma till mitt mål. Mitt mål är att gå ner 14 kg. Så snälla hjälp mig, peppa mig och fråga hur det går.
Jag kommer att skriva här hur det går. Detta ska bort!

Varje dag ska jag göra 30 situps/dag och öka med 5 i veckan tills jag är uppe i 60.
Nu ska jag komma i rätt form till beach 2011.

Tack för denna stund, skriv gärna en rad.

Ha det bäst!
Anna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heja Anna!
Mikael har köpt ett årskort på friskis och svettis.
Hmm jag får nog ta tag i mig också :)

Jenny sa...

Va härligt att få följa din resa här =) Själv är jag oxå mitt uppe i ett projekt att gå ner i vikt. Vissa dagar är det så tufft! Men du kommer fixa detta Anna, hejja hejja!

Annika Knober sa...

Det fixar du!
Mina tips;
1. Tänk Rätt
Läs Martin Ingvars "Hjärnkoll på vikten" SÅ bra och förklarar varför vi gör som vi gör - har hjälpt mig massor det sista!
2. Ät rätt
Välj den metod som fungerar bäst för dig... Skriv dock upp vad du äter så att du har koll....
3. Krydda tillvaron med god motion som gör dig glad, ger endorfiner, får dig att komma hemifrån en stund och som gör att du kan unna dig liiite extra eller helt enkelt gå ner lite fortare i vikt.
MEn glöm inte att det absolut viktigaste när man vill gå ner är att begränsa sitt intag av mat och att välja RÄTT mat!
Kör hårt och skit i sockret - det vill dig bara illa ;)
och läs boken!!!
KRAM och lycka till!

Therese sa...

Jag har köpt årskort på Friskis! Du kan väl hänga på!
Stor Kram ♥