Summa sidvisningar

tisdag 11 januari 2011

Ingen promenad

Det är för halt ute. Jag halkade utanför Kungsmässan idag. Så skönt att det gick bra.
Nu behöver jag broddar så jag kan gå. Jag ska ut på jakt imorgon.

Dagen har gått bra när det gäller maten.
Ikväll blir det även en kopp kaffe. Köpte en god vetefläta som barnen ska få fika på. Själv ska jag ta några naturella nötter.

Jag ska även sätta igång med att skriva klart mina uppgifter för LIA:n. På fredag ska vi redovisa vad vi gjort inför klassen i 15 minuter.

Vi ses imorgon igen.

Anna

2 kommentarer:

MOLLES BLOGG sa...

Ja, attans vad halt det är ute! En av mina kollegor sa att man kan köpa broddar på Maxi.
Kämpa på med vikten, jag skall också börja köra hårt nästa vecka, fast med Modifast.

Ha det gott min vän!
kramisar

Anonym sa...

Jag var i Göteborg en snabbis i helgen. Jag instämmer med halkan. Jag är glad att jag är tillbaka i England nu, här är det nästan vårväder. Ingen snö!

Hur försöker du äta nu? går du på några måltidsersättningar fortfarande?

Kram!