Summa sidvisningar

fredag 28 januari 2011

Fredag!

Härligt med fredag.
Vakande lite idag och var lite trött. Igår kväll var jag på Quiz med några klasskompisar i Halmstad. Det var supermysigt.
Passade även på att fika med en väninna som jag inte träffat på 5 månader. Det var så kul att träffa henne, vi satt och pratade i 2,5h. Fick även presenter i förskott eftersom jag snart fyller år. :) Tusen tack för presenterna, ett härligt skrivhäfte och små tjeprullar i olika färger.

Igår kom jag även på att Halmstad verkligen är en mysig stad och att Kungsbacka är ganska litet.

Idag har jag klarat av mina situps.
Min Svärmor kom ner och hjälpte mig baka kakebröd, de blev super goda. Så nu har vi hembakat igen.
När vi bakat klart tog vi en kopp kaffe och provsmakade bröden.:)

Snart ska jag köra ut mina kollegor till Landvetter, de ska åka till Sydafrika. Det är en häftig resa som de ska göra.Ett av mina mål på 10 år är att komma dit med familjen.

Önskar er alla en trevlig helg,

Anna

2 kommentarer:

MOLLES BLOGG sa...

Hembakt låter ju gott! Men här shakeas det för fullt;)
Önskar er en underbar helg!
kramisar

Therese sa...

Hej
Tar gärna receptet på dessa bröd!
KRAM ♥