Summa sidvisningar

lördag 15 januari 2011

Bara för att...

Bara för att....


…jag vill:)

1. Gjorde du något förra året som du aldrig har gjort förut? Åkte till
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga nyårslöften.

3. Fick någon du känner barn ? JA, ett par stycken. Så mysigt :)

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min älskade farmor somnade in 97 år. Häftigt att bli så gammal.
5. Vilka länder besökte du? Danmark, England, Holland, Australien, Tyskland och  USA.

6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011? Nya utmaningar är alltid kul.
7. Vilket datum kommer du alltid att minnas? 7-23 maj.
8. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? Alla goa stunder med familjen och resan till USA.
9. Vilket var ditt största misstag? Gjorde nog inga större misstag.

10. Vilket var ditt bästa inköp? Nya joggingskor
11. Vad spenderade du mest pengar på? Vår resa till USA.

12. Vad gjorde dig riktigt glad? Min familj och mina underbara vänner ♥

13. Har du varit sjuk eller skadat dig? NEJ. .

14. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010? September med låten "Microfonkåt". Helt underbar!

15. Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år? Bättre. Det har varit ett kanon år.

16. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? Nej.

17. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på? Det som ger mig negativenergi..

18. Hur var din julafton? Den var bra! En dag med nära och kära.

19. Blev du kär? Är kär sedan många år i min Underbare MAN!!
20. Vilket program har varit det bästa på tv? Solsidan.

21. Hatar du någon som du inte hatade förut? Nej.

22. Vilken var den bästa boken du läst under året? Svårt. Det får bli Att leva och verka till 100%  av Stephen R Covey

23. Vilken var din största musikaliska upptäckt? Det var nog September men jag är allätare och lyssnar på det mesta!

24. Önskade du dig något som du fick? Ja.

25. Önskade du dig något som du inte fick? Ja.

26. Vilken var årets bästa film? Vet inte.

27. Vad gjorde du på din födelsedag? Vaknade upp första dagen i Australien, vi tog ett tidigt morgon dopp i poolen jag och mina rumskompisar kl 0600, sedan myste jag med mina arbetskollegor. Vi åt en underbar middag. Min man hade skickat med presenter som jag fick, så gulligt.

28. Vilka var de bästa människorna som du träffade? Min familj & mina vänner ♥.

29. Hur skulle du beskriva din klädstil? Klassisk. Det mesta ska matcha, älskar marinblått.
30. Vad fick dig att må bra? Min familj och mina vänner , skolstarten och allt roligt som vi gjorde under 2010.

31. Vilken kändis var du mest sugen på? ???
32. Vem saknade du? Min pappa som dog i juni 2003. Han skulle ju leva länge, inte dö så tidigt.

33. Vilken var din bästa månad?MAJ, när vi var i USA och besökte vänner i Palo Alto.

34. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre? Det finns det alltid.

35. Hur kommer detta år att skilja sig från 2010? Jag ska komma i mål i min vikttävling med mig själv. Beach 2011 är det som gäller. Se alla utmaningar som kommer. Tänka positivt!
♥ Kram ♥

PS. Sno gärna med er listan och länka här så att jag kan kika in hos er:)

Inga kommentarer: