Summa sidvisningar

onsdag 26 januari 2011

Ny dag!

Min förkylning ger sig inte riktigt, så trist.
Idag är det plugg som gäller hemma. Fick en bra lunta med papper som jag ska bokföra. Ska även göra en provtenta inför nästa vecka.

Situpsen för dagen är avklarade och det blev en promenad från Kungsmässan istället för att ta bilen. Tänker på miljön och på mig själv.

Ska nog även städa hemma så att det är fint till helgen, om det nu håller sig. Försöker även att resna ut de som jag inte använder. Känner att det finns mycket att slänga. Sedan rullar middagen i huvudet, vad ska vi äta? Någon som har något bra förslag så skriv gärna en kommentar.

Nu ska jag sätta igång med bokföring.

Idag har jag fått min resultat för första terminen, VG i alla ämnen. YES!!!
Nu ska jag fortsätta i samma takt så jag får det även denna terminen.

Ha en underbar onsdag!
Anna

1 kommentar:

MOLLES BLOGG sa...

Heja, heja!
Hoppas förkylningen drar sin kos.
Kram