Summa sidvisningar

måndag 17 januari 2011

Ny vecka nya utmaningar

Så var det ny vecka igen.
Tiden den går verkligen så fort. För 13 år sedan gick jag höggravid med vår underbare son Thor. På onsdag fyller han 13 år.
Idag har jag ökat mina situps till 35/dag.
Promenaderna är lite svåra nu, pga halkan. När det nu ändå är plus kan väl all is försvinna så jag kan börja gå igen.

Jag är ledig från skolan idag. Det finns ju alltid något att göra ändå.

Nu ska jag nog åka och titta på någon present till födelsedagsbarnet.

Ha det bra,
Anna

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har verkligen kommit igång med träningen! Jag ska ta tag i det också :) Hoppas allt är bra annars :):):) Kram Sara

Anonym sa...

Vad kul att höra att du också göra situps varje dag! :) Jag kör 50. Kom igen! Du klarar det!

Ha det supergott!