Summa sidvisningar

måndag 24 januari 2011

Måndag

Ny vecka nya utmaningar.
Denna veckan startar med promenad till skolan. 25 minuter. Så bra med gratis motion.
Situpsen är avklarade. Glömde dock att öka med 5, får ta några ikväll med.

Nu sitter jag i skolan och håller på med excel, kan det mesta så jag hoppas att jag kommer få lära mig mer under dagen.
Vi är inte så många i klassen idag.

Helgen har varit lugn, igår låg jag nästan hela dagen pga förkylning. Hoppas att den inte bryter ut, utan ger sig nu.

Det är skolan mån-tis och torsdag denna veckan.

Mitt mat intag har gått bra, eftersom det var kalas i lördags kom det in lite godis i min mage. Kände mig ganska nöjd.
Vågen är ganska nöjd med. Nu är det ny vecka och nya utmaningar.
Det viktigaste är att jag har ett mål som jag ska nå.
Hoppas att jag snart kan visa en ny vikt i bloggen.

Ha en bra dag,
Anna

Inga kommentarer: