Summa sidvisningar

måndag 28 februari 2011

Veckan har startat

Ny vecka med nya utmaningar.
Idag har jag och Hilda varit och handlat. 
Hon blir mutad med en "bilvagn", svår körd men det är det värt. Det är roligare att handla om man sitter bra tycker hon.
Är glad att jag bara har tre barn. Såg på familjen annorlunda ikväll, de ser ut att ha det mycket mysigt men  oj så jobbigt.
Jag är nog ingen hemma mamma som kan vara hemma länge. Har njutit av mina mammaledigheter, men alltid jobbat mellan mina barn.

Imorgon kommer min klasskompis Charlotte hem hit, det ska bli mysigt. Det är tenta plugg som gäller.
Nu har alla fotbollsmöten börjat, det känns att det snart är dags för fotbollssäsongen.

Det blir kanske en promenad innan Charlotte kommer imorgon.

Lämna gärna en kommentar om du är här inne och läser.
Nu säger jag godnatt!
Anna

1 kommentar:

malin berntsson sa...

Hej Anna
Jag är inne och kikar emellanåt!
Kram på dig
Malin