Summa sidvisningar

söndag 13 februari 2011

Söndag

Helgen har gått i pluggandets täcken. Eller om man säger så försökt att plugga. Behöver ta mig i kragen nu så jag fixar denna tentan. Igår var jag och tittade på när Thor spelade en innebandy match i Mölndal, de fick stryk med 9-3, det positiva var att de vann sista perioden. De avslutade med bästa perioden. För att nå framgång får man ta livet i små steg och fira.

Barnen har lov denna veckan, pluggar 3 dagar i skolan. De andra 2 dagarna ska jag försöka hitta på något med dem om jag inte behöver plugga.

Någon har förslag på vad vi kan göra? Skriv gärna en kommentar.

När det gäller vikten har det gått sådär, det har inte gått upp och inte ner.
Så nu ska jag ta tag i det, men denna gången ska jag äta men rätt mat.
Jag gör mina 50 situps varje dag. Det är jag stolt över. En klapp på axeln.

Ha en bra dag!

Anna

1 kommentar:

MOLLES BLOGG sa...

Halloj!
Ett biobesök kanske?

Kan tipsa om matdagboken.se om du vill hålla koll på vikten, verkar vara ett riktigt bra instrument:)

Kramisar