Summa sidvisningar

torsdag 24 februari 2011

Snart är skolveckan slut

I dag är det torsdag. Tiden den går verkligen så fort. Snart är det Mars och då händer det många roliga saker. Berättar mer om det sedan.
Hämtade Hilda tidigt idag, vi fick en mysig em hemma. Jag städade och lagade mat och hon fick spela lite på datorn.
Sedan gick vi ut och cyklade, hon ville så gärna testa sin reflexväst som är knallrosa. Hon är så duktig på att cykla.

Fick just en tråkigt besked, G på juridiktentan. Åh, mitt mål sprack med VG i alla ämnen. Nu är det bara att ta nya tag. Kände det lite på mig. Lämna det som varit och titta framåt. Jag ska klara det. Snart får vi nästa tenta som är i organsiation och ledarskap.

Nu ska jag börja förbereda mig för möte med fotbollen i P00.

Ha en underbar kväll!
Anna

Inga kommentarer: