Summa sidvisningar

tisdag 22 februari 2011

Tisdag

Det börjar kännas att våren snart är här. Dock är det för kallt.
Igår hade jag och Hilda bakstuga. Vi bakade 6 bullflätor och 35 thékakor. Det är verkligen kul att baka och det är ju mer ekonomiskt.
Ikväll har jag vikt tvätt och strykt lite tvätt. Det är skönt när det är gjort, men så tråkigt innan.
Jag har även tagit fram lite album med kort från förr. Emil behövde kort på morfar och farfar som lämnade oss alldeles för tidigit. Emil ska göra ett släkt träd i engelskan.

Att titta på gamla kort är ju så kul. Känner mig lika ung än. ;)

Känns som jag har en förkylning i kroppen, som inte bryter ut. Den behöver inte komma, har så mycket som ska göras.

Idag har vi haft en mycket bra föreläsare som talade om etik, moral, mångfald, ledarskap. Hon var mycket bra. Om ni vill gå in och läsa om henne gör det är http://www.etikiarbetslivet.se/

Imorgon är det organisation och ledarskap som gäller igen på schemat. Det är så kul att lära sig nya saker varje dag.

HA det BÄST!
Anna

1 kommentar:

MOLLES BLOGG sa...

Ja, nog vill vi ha vår NU!!!!
Hoppas du slipper ifrån förkylningseländet och att du hinner med allt du vill!
Kramisar