Summa sidvisningar

torsdag 3 mars 2011

Tandvärk

Tycker inte om att ha tandvärk. Idag har det varit fruktansvärt, behöver konsentrera mig på tentan som ska vara inne imorgon. Det värker så mycket. Värktabletterna hjälper en stund.
Fick som tur var en tid imorgon 0720. Tentan ska bli klar idag om jag så ska få sitta hela kvällen.

Maken är i Branäs med ett killgäng. De har underbart värder. Hoppas de får en bra helg. Om några veckor åker vi dit hela familjen och med 2 familjer till.
Hilda blir snart hämtad av min syster för att sova hos mormor inatt. Får se när hon kommer hem.

När det gäller min träning har jag varit LAT denna veckan. Min tandvärk har inte gjort det bättre.

Tentan som ska in imorgon handlar om Organisation och ledarskap, ett mycket intressant ämne. Så nu får jag verkligen komma igång.

Nästa gång jag skriver hoppas jag att tanden är bra och att det slutar på en bra summa plus att jag får VG på tentan.

Ha det bäst!
KRAM
Anna

Inga kommentarer: