Summa sidvisningar

fredag 11 februari 2011

Hänt lite sen sist

I måndags fyllde jag 40 år, tänk vad tiden går. Känner mig som 30 och det är ju det som räknas, eller hur. ;)
Min födelsedag var nog en av mina bästa, blev väckt med bubbel, kaffe, smörgås och presenter.
Fick en resa av min man och av barnen fick jag en underbar Kosta Boda vas.
I skolan bjöd jag mina kursare på lunch, Charlotte hade gjort pastasallad till alla. Av Charlotte fick jag även ett underbart hjärta med texten " Ju mer vi slösar med vår kärlek, ju mer får vi tillbaka! "
På kvällen höll vi öppet hus här hemma och bjöd på thaimat. Så smidigt och mumsigt.
Fick så många fina presenter av härliga vänner.

I skolan denna dag började vi med affärsjuridik, det är ett tufft ämne. Så nu är det bara att sätta igång och plugga, tenta på måndag!
Ska skriva om mina anteckningar för att lära mig dem lite bättre, läsa i boken och göra övningar som vi fått.

Innan jag sätter igång ska jag ut på en promenad. Det blir en liten runda idag.

Ha en underbar helg,
Anna

Inga kommentarer: