Summa sidvisningar

onsdag 16 mars 2011

Det var länge sedan

Den sista tiden har det varit mycket. Går i skolan 4 dagar i veckan och en massa plugg. Det är kul men ovant. Det är ju bra att vänja sig.
På kvällar och helger har det varit innebandy och fotboll, det är så skönt att veta att man lever.
Just nu sitter jag här med min hemtenta i kommunikation och information, den hänger verkligen över mig.
Vi har fått förlängt till måndag för inlämning, vill ha den klar innan helgen.

Imorgon ska jag på Tillväxtdagen i Halmstad.Först blir det seminarier sedan ska jag stå i montern för skolan.
Nästa vecka ska jag ner till Malmö för att vara med på en mässa för skolan. Det är kul att vara med på mässor.
Det är så härligt väder ut nu. Våren är på ingång, äntligen. Tog en promenad från skolan till tåget idag. Det var skönt.
Kommit igång med mina situps igen. Ska få hjälp med att lägga upp ett program för att gå ner i vikt. Nu j..vlar ska jag fixa detta. Ni behöver hjälpa mig.

Har varit och rotfyllt min tand hos världens underbaraste tandläkare, LOTTA!!!

Nä, nu ska jag komma igång med tentan.

Ha det bäst!
Anna

1 kommentar:

MOLLES BLOGG sa...

Du kan ju alltid börja träna på Curves med mig;)
Kör svält (mindre än 1200 kcal/dag) i en vecka , därefter 1500 tills då når din första målvikt, sedan 2200 tills du gått upp 2 kg, sedan svält en vecka osv. För att räkna ut ditt dagliga intag använd dig av Matdagboken.se, ett jättebra redskap. Plus träning förstås;) Skönt att få tanden fixad. KRAM