Summa sidvisningar

måndag 20 december 2010

Måndag

En ny vecka, med bra planering och mål kommer denna veckan blir super.

H slutar dagis imorogon och killarna slutar sin skola på onsdag. De är lite sura för alla kommunala skolor i Kungsbacka slutade i torsdagskväll eller fredagförmiddag. Snart har de ju i alla fall jullov. Jag har med jullov i två veckor. Det ska bli mysigt att vara hemma.
Idag var vågen snäll trots att jag fick i mig lite onyttiga saker igår.  :)
Jag blir så glad när jag äntligen börjat komma ner lite i vikt. Nu ska jag bara ha inställningen att ta ett steg i taget. Det behöver inte hända massor på en gång, det viktiga är att jag behåller vikten.

När maken kommer hem från jobbet ska vi ut och julhandla. Får se vad vi hittar.

Nu ska jag sätta mig och läsa lite till, och sedan skriva på min handbok i coaching.

Ha en underbar dag!
Anna

Inga kommentarer: